代表者ブログ
How Fashions Night Out Performed in Social Media
On 11, 9月 2012 | No Comments | In 代表者ブログ | By Gonos Studio
もうひとつの記事は、New YorkのFashion Night Outのソーシャルメディア活用法です。
先週木曜日から始まったNew YorkのFashion Weekのなかでの催し、 Fashion Night Out はかなり盛り上がっているようです。
Fashions Night Out just wasn’t centered in New York, but it does act as its home base. There were also events in London, Montreal, and Los Angeles (probably plenty more). Fashion brands are no strangers to social media and considering I was knee deep in this event I’d like to share some examples of how brands connect globally with an event that is 24-7, segmented everywhere, and consistently competing with itself.
引用元: How Fashions Night Out Performed in Social Media | Social Media Today.
上の文章で重要なのは、ファッションブランドはソーシャルメディアの中では異邦者ではないということ。もちろん、ファッションに限らず、他の分野でもソーシャルメディアが異邦者であったり、いわゆる「アウェイ(敵地)」であることは少ないのではないでしょうか。
そして、この記事では「Exclusive Content」として、秀逸な映像作品もシェアを促進し、このイベントの認知・集客向上に寄与していると報じています。
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